1. |
Тітов І.Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів як компонент становлення їхньої суб'єктності: Автореф. дис... канд. психол.наук: 19.00.07 / І.Г. Тітов ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.На підставі результатів проведеного аналізу теоретико-методологічних аспектів проблеми розвитку творчої уяви молодших школярів конкретизовано психологічний зміст категорії "суб'єктність", виявлено особливості процесу становлення суб'єктності учнів молодшого шкільного віку, розглянуто роль творчої уяви у цьому процесі. Емпірично з'ясовано, що суб'єктність даних школярів є складним системним утворенням, яке містить мотиваційно-смисловий, регуляційний, емоційно-рефлексивний і пізнавальний (зокрема імажинативний) компоненти. Показано, що творча уява у структурі суб'єктності учнів реалізує ціле- та смислотвірну, модулювальну, перетворювально-евристичну, регулювальну функції. Запропоновано методику розвитку творчої уяви молодших школярів у структурі їх суб'єктності, яку було апробовано та впроваджено до навчально-виховного процесу певних загальноосвітніх шкіл. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.32 + Ю952.2-734 + Ч421.220 + Ч421.331.1 + Шифр НБУВ: РА350695
Рубрики:
|